Naprawa i serwis urządzeń wielofunkcyjnych
Maków Podhalański, 2018-02-08
MOPS.26.10.2019
ZAPYTANIE OFERTOWE
do składania ofert cenowych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa nie przekracza wyrażonej w złotych równowartość kwoty 30 000 EURO
Gmina Maków Podhalański ul. Szpitalna 3, 34-220 Maków Podhalański, NIP 552 158 49 63
- Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim 34-220 Maków Podhalański, Kościuszki 1,
reprezentowany przez
mgr Urszulę Sarnicką – Kierownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej – zwany w dalszej części Zamawiającym
tel. 33/877 15 54; fax 33/877 35 13
Na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /t.j. Dz. U. 2018, poz. 1986 z późn. zm./ oraz na podstawie § 8 Regulaminu udzielania zamówień publicznych obowiązującego w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim, których wartość nie przekracza kwoty 30 000 euro, Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim w związku z koniecznością napraw i serwisu urządzeń wielofunkcyjnych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim przesyła zapytanie ofertowe na:
- Naprawę i serwis urządzeń wielofunkcyjnych polegającego na świadczeniu usług naprawy oraz serwisowania kserokopiarek, itp. użytkowanych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim.
- Przed wykonaniem konkretnej usługi Wykonawca zobowiązany jest do oszacowania wartości naprawy danej usterki.
- Jeśli kwota naprawy przewyższy wartość naprawianego sprzętu Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z wykonania usługi.
- Szacunkowa roczna wartość zamówienia wynosi 2.000 złotych brutto.
- Wykonanie i termin realizacji zamówienia przewiduje się: od 18 luty 2019 roku do 31 grudzień 2019 roku.
- Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących niniejszego postępowania są: w sprawach dotyczących przedmiotu zapytania ofertowego – Pani Marta Kucharczyk tel. 33 877 15 54 wew. 21, w sprawach proceduralnych – Pani Monika Wróbel tel. 33 877 15 54 wew. 24.
- Wykonawcy mogą zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w dni robocze w godz. 715 – 1515.
- Ofertę cenową (formularz asortymentowo-cenowy) należy przesłać na adres e-mail Zamawiającego: mops.makow@pro.onet.pl lub złożyć osobiście w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim, ul. Kościuszki 1, 34-220 Maków Podhalański do dnia 15 luty 2019 r. do godz. 11:00.
- Niniejsze zapytanie służy rozeznaniu cenowemu.
- Kryteria wyboru:
- cena
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z zawarcia umowy z Wykonawcą.
- Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach regulaminowych Zamawiającego, nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy prawo zamówień publicznych, m.in. Wykonawcom biorącym udział w postępowaniu nie przysługują środki ochrony prawnej tj. odwołania.
- Klauzula o ochronie danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), (RODO), informuję, że:
- Administratorem danych osobowych Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim reprezentowany przez Kierownik Urszulę Sarnicką, z siedzibą: 34-220 Maków Podhalański ul. Kościuszki 1, tel. 33 877 15 54.
- Administrator powołał inspektora ochrony danych Jarosława Myślaka, z którym można kontaktować się pod adresem elektronicznym: iod@makow-podhalanski.pl lub listownie na adres administratora.
- Podane dane osobowe będą przetwarzane na podstawie obowiązku administratora zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego MOPS.26.10.2019 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich. Odbiorcami będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), (Pzp).
- Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz w celach archiwizacyjnych.
- Przysługuje Pani/Panu:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych, jednak w sposób nie skutkujący zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie naruszający integralności protokołu oraz jego załączników.
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
- Nie przysługuje Pani/Panu:
- prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- prawo sprzeciwu wobec takiego przetwarzania wynikającego z art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych obowiązek prawny administratora z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- Podanie danych jest obowiązkowe, gdyż jest wymogiem ustawowym określonym w Pzp. Konsekwencje ich niepodania zostały uregulowane w Pzp.
- Administrator nie będzie podejmował decyzji w sposób zautomatyzowany, a dane nie będą wykorzystywane do profilowania.
Z poważaniem
(-) Kierownik Miejskiego Ośrodka
Pomocy Społecznej
mgr Urszula Sarnicka