Przejdź do treści
Powiększ tekst: A A A   wersja dla niedowidzących



Biuletyn informacji publicznej

Zapytanie ofertowe

MOPS.26.14.1.2021

    Maków Podhalański, 31 marca 2021 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

do składania ofert cenowych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa nie przekracza wyrażonej w złotych równowartość kwoty 130 000 zł

 

Gmina Maków Podhalański ul. Szpitalna 3, 34-220 Maków Podhalański, NIP 552 158 49 63 – Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim 34-220 Maków Podhalański, Kościuszki 1,

reprezentowany przez

mgr Urszulę Sarnicką – Kierownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej  – zwany  w dalszej części Zamawiającym

tel. 33/877 15 54

 

Na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych  /t.j. Dz. U. 2019, poz. 2019 z późn. zm./ oraz na podstawie § 5 Regulaminu udzielania zamówień publicznych obowiązującego w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim,- Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim kieruje zapytanie ofertowe na Szkolenie z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej w ramach działania 9.1 Aktywna integracja Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia (kod CPV: 80000000-4) - Usługi edukacyjne i szkoleniowe.

W ramach realizowanego projektu zostało przewidziane zadanie dotyczące nabycia przez uczestników wiedzy z zakresy pierwszej pomocy przedmedycznej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Szkolenia z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej na potrzeby projektu „Perspektywy”.
  2. Zamówienie obejmuje:

Szkolenie z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej - liczba godzin kursu 8 h:

  • Szkolenie na terenie miasta Maków Podhalański.
  • Termin realizacji: kwiecień2021 – czerwiec2021 szczegółowy harmonogram realizacji zostanie ustalony na etapie realizacji umowy przy czymdokładne terminy i godziny będą dopasowane do potrzeb i możliwości UP.
  • Liczba osób: max. 31 osób, tj. 2 grupy.
  • Liczba godzin: 2 grupyx 8 godzin = 16 godzin, przy czym przez godzinę rozumie się godzinę dydaktyczną trwająca 45 minut.
  • W ciągu jednego dnia szkoleniowego może być zrealizowane od 6 do 8 godzin dydaktycznych.
  • Zapewnienie sali po stronie wykonawcy na terenie gminy MakówPodhalański w obrębie 3 km od centrum w uzasadnionym przypadku za zgodą Zamawiającego możliwe jest przeprowadzenie szkolenia w formie zdalnej.
  • Minimalny zakres szkolenia powinien obejmować następujące tematy:
  • Ocenę i zabezpieczenia miejsca zdarzenia,
  • Ocenę ilości i stanu poszkodowanych,
  • Wezwanie pomocy (przekazanie jak najpełniejszej wiedzy o stanie poszkodowanego)
  • Udzielanie pomocy do czasu przybycia pomocy medycznej:
  • pacjent nieprzytomny z zachowanym krążeniem i oddychaniem; pozycja boczna ustalona,
  • nieprzytomny z zaburzeniami oddychania lub krążenia, podstawowe podtrzymanie życia ABC resuscytacji krążeniowo - oddechowej wg najnowszych standardów (w tym obsługa defibrylatora),
  • postępowanie przy ataku serca, astmie, padaczce, niedocukrzeniu,
  • postępowanie w przypadku urazów - klatki piersiowej, brzucha, kręgosłupa, kości, krwotokach, oparzeniach (ze szczególnym uwzględnieniem oparzeń chemicznych) i odmrożeniach, we wstrząsie i w ciężkich urazach ciała (np. amputacja)
  • postępowanie przy zadławieniu,
  • postępowanie w przypadku porażenia prądem,
  • ewakuacja poszkodowanych,
  • apteczka pierwszej pomocy – omówienie, prezentacja.
  1. Zamawiający zastrzega, iż podane w ust. 2 lit. c ilości osób są ilościami maksymalnymi i Zamawiający może zmniejszyć liczbę osób wgrupie.
  2. Realizując zamówienie, Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do:
  • zapewnienia sali szkoleniowej na terenie miasta Maków Podhalański posiadającej odpowiednie zaplecze techniczne:
  • pomieszczenia z oświetleniem naturalnym i sztucznym z odpowiednią akustyką, odpowiednią liczbą stołów oraz krzeseł, wielkość pomieszczenia dostosowana do liczby uczestników,
  • bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki,
  • warunki organizacyjne i techniczne umożliwiające udział w kształceniu osobom z niepełnosprawnością,
  • zaplecze socjalne i sanitarne dostępne dla osób z niepełnosprawnością(w tym dostęp do WC zaopatrzonego w środki higieny),
  • sala posiada dostęp do internetu.
  • przekazania Zamawiającemu do akceptacji przed rozpoczęciem zajęć materiałów szkoleniowych, prowadzenia dziennika zajęć i list obecności według wzorów zaakceptowanych przez Zamawiającego, oznaczenia miejsca prowadzenia zajęć informacją o realizowaniu kursu w ramach projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej, informowania Zamawiającego o nieobecności Uczestnika każdorazowo, gdy taka nastąpi, nie później niż dnia następnego, przekazania Zamawiającemu oryginałów następujących dokumentów: listy obecności, dziennika zajęć, oraz kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem zaświadczeń potwierdzającego ukończenie kursu (max. do 7 dni po ukończeniu kursu)
  • zapewnienia trenerów posiadających doświadczenie w przeprowadzeniu szkoleń z bieżnych z przedmiotem zamówienia,
  • zapewnienia materiałów szkoleniowych w postaci: podręczników, skryptów i innych niezbędnych do efektywnej nauki. Materiały szkoleniowe powinny zostać dostarczone uczestnikom najpóźniej w pierwszym dniu szkolenia. Materiały powinny zostać dostarczone w ilości odpowiadającej liczbie uczestników plus jeden komplet dla Zamawiającego do celów kontrolnych.
  • zapewnienie przerwy kawowej ciągłej dla maksymalnie 31 osób w ilości odpowiadającej liczebności danej grupy każdym dniu spotkania, która obejmować będzie minimum:

➢ kawę rozpuszczalną i parzoną do samodzielnego zaparzenia (bez ograniczeń),

➢ herbatę w torebkach, minimum trzy rodzaje, w tym co najmniej: jeden rodzaj herbaty czarnej, jeden rodzaj herbaty owocowej i jeden rodzaj herbaty zielonej (bez ograniczeń),

➢ gorącą wodę do herbaty/kawy (bez ograniczeń),

➢ dodatki do napojów ciepłych: cukier, słodzik, mleko do kawy (min. 2 rodzaje, w tym jedno bez laktozy), cytryna, (wg potrzeb, adekwatnie do liczby uczestników spotkania).

➢ wodę niegazowaną i gazowaną, podawaną w butelkach szklanych lub plastikowych o pojemności nie większej niż 500 ml lub w dzbankach (min. 500 ml na osobę),

➢ wybór ciastek deserowych (co najmniej 150 g na osobę),

➢ wybór przekąsek słonych (co najmniej 150 g na osobę),

➢ kanapki lub tartinki minimum 2 sztuki na osobę.

Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, aby w trakcie trwania spotkania  (przerwy kawowej) uczestnicy mieli ciągły dostęp do napojów zimnych oraz gorących.

 

UWAGA: W TRAKCIE REALIZACI ZAMÓWIENIA WYKONAWCA ZAPEWNI ODPOWIEDNIE WARUNKI SANITARNE DO PRZEPROWADZENIA ZAJĘĆ ZGODNE Z AKTUALNYMI PRZEPISAMI DOTYCZĄCYMI  ZAPOBIEGANIU, PRZECIWDZIAŁANIU I ZWALCZANIU COVID-19.

MOPS MAKÓW PODHALAŃSKI

Miejski Ośrodek Pomocy
Społecznej w Makowie Podhalańskim

ul. Rynek 11
34-220 Maków Podhalański

Telefon: (33) 8771 554
Fax: (33) 8773 513
Dni powszednie: 7.15 - 15.15

Telefon interwencyjny 33 447 28 87

Telefon czynny jest w godzinach pracy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim (od poniedziałku do piątku - godz. 7.15 -15.15) oraz całodobowo w Zespole Interwencji Kryzysowej w Suchej Beskidzkiej tel. 33 874 21 01.