Przejdź do treści
Powiększ tekst: A A A   wersja dla niedowidzących



Biuletyn informacji publicznej

Świadczenie usług medycznych

Maków Podhalański, 2019-01-14

MOPS.26.3.2019

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

do składania ofert cenowych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa nie przekracza wyrażonej w złotych równowartość kwoty 30 000 EURO

 

Gmina Maków Podhalański - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim

34-220 Maków Podhalański, Kościuszki 1, NIP 552 14 39 505

reprezentowany  przez:

mgr Urszulę Sarnicką – Kierownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej

z siedzibą 34-220 Maków Podhalański, Kościuszki 1, powiat suski, woj. małopolskie

tel. 33/877 15 54; fax 33/877 35 13

Na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /t.j. Dz. U. 2018, poz. 1986 z późn. zm./ oraz na podstawie § 8 Regulaminu udzielania zamówień publicznych obowiązującego w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim, których wartość nie przekracza kwoty 30 000 euro, Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim w związku z koniecznością przeprowadzania badań okresowych pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim  przesyła zapytanie ofertowe na:

I. Przedmiot zamówienia.

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy polegających na wykonaniu profilaktycznych badań lekarskich: wstępnych, okresowych, kontrolnych i psychotestów oraz wydawanie na tej podstawie zaświadczeń lekarskich o braku bądź istnieniu przeciwskazań do pracy na określonym stanowisku, zgodnie z Ustawą z dnia 27 czerwca 1997 roku o służbie medycyny pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 1155 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 roku w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w kodeksie pracy – (Dz.U. z 2016 r. poz. 2067 z późn zm.).

 

2. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania również innych badań specjalistycznych i diagnostycznych, jeżeli to niezbędne doprawidłowej oceny stanu zdrowia osoby przyjmowanej do pracy/pracownika. W takiej sytuacji specjalistyczne badania konsultacyjne oraz badania dodatkowe stanowią część badania profilaktycznego.

  1. Badania profilaktyczne przeprowadzone będą na podstawie skierowania wydanego przez Zamawiającego.
  2. Wykaz stanowisk wraz z czynnikami ryzyka:
  1.  

Stanowisko

Liczba pracowników szacunkowo przewidywana do badania – okresowe, wstępne, kontrolne.

Zakres prac,w których mogą wystąpić zagrożenia

  1.  

Kierownik, Główny Księgowy

2

Praca przy monitorze

  1.  

Pracownik biurowy

6

Praca przy monitorze

  1.  

Pracownik socjalny, asystent rodziny

8

Praca przy monitorze, pracaw terenie

  1.  

Inni pracownicy

2

Praca przy monitorze

 

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia liczby pracowników skierowanych na badania, wówczas Zamawiający zapłaci Wykonawcy za rzeczywistą ilość wykonanych badań, co nie będzie miało wpływu na cenę pojedynczej usługi, oraz nie będzie postawą do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę.
  2. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia badań kontrolnych oraz wystawienia zaświadczenia o zdolności/niezdolności do pracy na zajmowanym stanowisku w dniu zgłoszenia się pracownika ze skierowaniem.
  3. W przypadku, gdy w wyniku badań okulistycznych przeprowadzonych w ramach badań profilaktycznych zajdzie potrzeba stosowania przez osobę badaną okularów korygujących wzrok, lekarz okulista przeprowadzający badanie, wystawi receptę określającą parametry odpowiednich szkieł korygujących wzrok.
  4. Ceny usług podane w ofercie pozostaną niezmienne przez okres realizacji umowy.
  1. Dokumenty wymagane od Wykonawców w celu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 niniejszego ogłoszenia.
  2. Zamawiający oceni oferty kierując się kryterium:

             Cena oferty brutto-100%

  1. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących niniejszego postępowania są: w sprawach dotyczących przedmiotu zapytania ofertowego – Pani Marta Kucharczyk tel. 33 877 15 54 wew. 25, w sprawach proceduralnych – Pani Monika Wróbel  tel. 33 877 15 54 wew. 28.

 

  1. Wykonawcy mogą zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w dni robocze w godz. 715 – 1515.

 

  1. Ofertę cenową (formularz asortymentowo-cenowy) należy przesłać na adres e-mail Zamawiającego: mops.makow@pro.onet.pl lub złożyć osobiście w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej  w Makowie Podhalańskim, ul. Kościuszki 1, 34-220 Maków Podhalański do dnia  18 stycznia  2019 r. do godz. 12:00.

 

  1. Niniejsze zapytanie służy rozeznaniu cenowemu .

 

  1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z zawarcia umowy z Wykonawcą.

 

  1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach regulaminowych Zamawiającego, nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy prawo zamówień publicznych, m.in. Wykonawcom biorącym udział w postępowaniu nie przysługują środki ochrony prawnej tj. odwołania.

 

 

 

                                                                                       Z poważaniem

                                                                         (-) Kierownik Miejskiego Ośrodka

                                                                                      Pomocy Społecznej

                                                                                     mgr Urszula Sarnicka

 

MOPS MAKÓW PODHALAŃSKI

Miejski Ośrodek Pomocy
Społecznej w Makowie Podhalańskim

ul. Rynek 11
34-220 Maków Podhalański

Telefon: (33) 8771 554
Fax: (33) 8773 513
Dni powszednie: 7.15 - 15.15

Telefon interwencyjny 33 447 28 87

Telefon czynny jest w godzinach pracy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim (od poniedziałku do piątku - godz. 7.15 -15.15) oraz całodobowo w Zespole Interwencji Kryzysowej w Suchej Beskidzkiej tel. 33 874 21 01.